08 november 2006

Rødhvit by

Jeg var ute og gikk tur i stad og knipset dette bildet fra en byggeplass. En artig liten sak.



Dersom noen av dere blogglesere kommer over tilsvarende fenomener, så knips i vei og send gjerne bildene til meg. Bildene kan være alt som har med FFK-markering å gjøre, dvs skjerf, vimpler, flagg, symboler, ja alt som markerer patriotisme i byen vår. Dersom jeg får inn mange nok bilder, vurderer jeg å lage en helt ny blogg som kun inneholder slike bilder. Navnet på bloggen? "Rødhvit by", selvsagt!

5 kommentarer:

Lise sa...

Artig! ;) Ingen tvil om hvem de heier på, nei...

Anonym sa...

og ja... "bøtta" blir vår på søndag.

2-0 til FFK.

Tabby sa...

Hei! Og takk for velkomst :)
Hehe.... jo...der tok du meg... jeg kan vel ikke hevde å ha lest "alle andres blogger"..... MEN, din har jeg faktisk tittet innom før :)
Bless!!

Anonym sa...

Lykke te i marra da, unner dere en seier altså!

RC sa...

Tabby: Det var koselig at du har vært innom før. Fortsett med det ;)

Anki: Takk! Det trenger vi.

Lise og David: Blir koselig med cupfest i stua :)