18 august 2009

Høstens to store begivenheter

Som vanlig lenge siden jeg har skrevet i bloggen, men prøver å komme igang igjen. Så får tiden vise om jeg får det til.

Det har skjedd en del i mitt liv det siste drøye året, som mange av dere vet. Skal imidlertid ikke dvele ved dette nå. Da velger jeg i stedet å være fremtidsrettet. Har i den forbindelse lyst til å nevne to begivenheter denne høsten som jeg ser frem i mot med stor begeistring;

1. I september kommer endelig et nytt album med Muse, etter drøyt 3 års venting. Etter å ha hørt to av låtene, må jeg bare si at forventningene er store. Singelen kan du lytte på HER

2. I slutten av november blir det en langhelg i London, hvor jeg har sikret billett til storoppgjøret mellom Arsenal-Chelsea. I tillegg satser jeg på å få med meg musikalen "We will rock you", som jeg også overvar sist gang jeg var i London (2006).

3 kommentarer:

Lise sa...

Oj! Så hyggelig. Har selv tatt opp bloggingen så smått. Min blogg var aldri helt død, men i en dvalemodus i hvert fall ;).

Gleder meg også til Muse kommer med nytt album! Blir bra! :)

Mona Christin sa...

Så fint å se at det rører seg her. Og der (Lise).

Føler meg rimelig alene på bloggen om dagen. Håper at det ikke er et annet nettforum (husker ikke navnet... Hehe...) som stjeler all deres tid. Er jo så koselig å lese alle bloggene. Spesielt når det er en oppdatering. Håper jeg klarer å legge litt press på alle bloggere der ute. Kom igjen a...

Lise sa...

Ja, kom igjen a!!! :D Blogg er bra! :)