13 mars 2008

En oppdatering om ingenting

4 kommentarer:

Lise sa...

Bra, Rune! ;) Nå synes det at du er her i hvert fall, hehe ;).

Men skal ikke snakke for høyt - da jeg sitter i glasshus selv - bloggingen er litt nedprioritert om dagen altså.

Mona Christin sa...

Dette kan vel neppe kalles oppdatering.

Åssen får jeg vekk den musikken som jamrer her på bloggen din??? Elendige greier... ;-)) (Sorry)

Lise sa...

Hehe, du er så rå, Mona! :)Selv synes jeg musikken er kuul! Men så er jeg påvirket av min brors musikksmak fra jeg kom til verden.... ;)

Scroll den helt nederst på siden - der finner du The Hoosiers, hvor du kan pause musikken.

Mona Christin sa...

Bloggtørke fortsatt???

Skriv litt om FFK. Vet at interessen er der... Den er iallefall her. Du er jo så flink til å skrive om fotball...