12 mars 2008

Manglende blogg glød

Til dere som titter innom Nettpuben i forventning om at noe nytt har skjedd siden sist, vil jeg erkjenne at den store skrivegløden ikke er tilstede for tiden. Jeg sitter og jobber på PC stort sett hele dagene på jobb, og når jeg kommer hjem er det ikke dataen som lokker mest. Nå er det heller fokus på trening og sunn livsstil som atter har høy prioritet. Er nærmest kun på PC når jeg skal betale regninger eller brenne musikk.

Men plutselig kommer gløden tilbake. Om ikke annet, så skal jeg prøve å legge inn noe småtteri nå og da. Jeg er tross alt opphavsmannen til disse vise ordene: "En oppdatering om ingenting er bedre enn ingen oppdatering".

1 kommentar:

Lise sa...

Oj! En oppdatering jo!!?! ;)

Velkommen i klubben "Trening og sunn livsstil". Digg det. Er selv ikke alt for mye på pc'n for tida. Men vi har et bloggansvar altså ;).